ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
+11
OSFPTONY❼
vaggos
C. Rebels 9
ΜitσοC
terminator
lazosrai
Chuck Nurris
Kimi Raikkonen 2007
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
paokfanatic
GeorgeAEL
15 απαντήσεις
:: Διαφορα :: Άλλες διοργανώσεις
Σελίδα 8 από 8
Σελίδα 8 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
emilinho έγραψε:σαραντάρησε τώρα, είναι και με ομάδα που δεν έχει πολλές δυνατότητες, δύσκολα θα πετύχαινε φέτοςterminator έγραψε:ο σουμαχερ το μπουλο ε?
ναι αλλα και παλι τα 20 εκατομμυριακια τα παιρνει. 12 απο την ομαδα και 8 απο μπονους
terminator- Αριθμός μηνυμάτων : 2059
Reputation : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 03/10/2009
Τόπος : αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
αν δεν έπαιρνε τόσα σιγά μην επέστρεφε στη f1...terminator έγραψε:emilinho έγραψε:σαραντάρησε τώρα, είναι και με ομάδα που δεν έχει πολλές δυνατότητες, δύσκολα θα πετύχαινε φέτοςterminator έγραψε:ο σουμαχερ το μπουλο ε?
ναι αλλα και παλι τα 20 εκατομμυριακια τα παιρνει. 12 απο την ομαδα και 8 απο μπονους
emilinho- Αριθμός μηνυμάτων : 1926
Reputation : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Billysmourinio έγραψε:Το κακο ειναι οτι νικησε η Χαμιλτον που ειναι η μουφα της Φ1!
Το μονο για το οποιο χτυπιομουν επειδη συνεβη αυτο!!
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
terminator έγραψε:ο σουμαχερ το μπουλο ε?
Το παλευει..
Εχει 34..
Μετρια...Ε 4 χρονια εκτος ηταν...
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Ο Webber βρισκοτανε σε Fuel-safe mode Δηλαδη σε συντηριτικο προγραμμα προστασιας καυσιμων. Και Λογικα ο Φεττελ θα περνουσε. Επισης,ο Φεττελ πηρε εντολη απο τον Χορνερ να περασει.
Αρα ο Γουεμπερ φταει.
Αρα ο Γουεμπερ φταει.
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
GP Καναδά: 1-2 για την McLaren στη νίκη των... ελαστικών
Οι 38 βαθμοί Κελσίου του οδοστρώματος της πίστας του Καναδά ανάγκασε τις ομάδες να παίξουν με τα όρια των ελαστικών και τις στρατηγικές τους και εν τέλει ο Lewis Hamilton αναδείχθηκε νικητής του grand prix (δεύτερη σερί νίκη, δεύτερο σερί 1-2). Ο πιλότος της McLaren έχασε ουσιαστικά μόνο για λίγους γύρους την πρωτοπορία στον αγώνα, από τον Fernando Alonso, με τον Jenson Button να κάνει στο τέλος την αντεπίθεσή του και να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Ισπανό. Στις θέσεις 4-5 οι δύο Red Bull, "πλήρωσαν" τις κακές επιλογές στην επιλογή σκληρής γόμας ελαστικών και κυρίως στα χρονικά σημεία των pit stop.Η εκκίνηση είχε ως μεγάλο χαμένο τον Vitantonio Liuzzi που είχε... τριπλή επαφή με τον Felipe Massa και αμφότεροι αναγκάστηκαν να μπουν στα pits από τον 1ο γύρο και να αλλάξουν αεροτομές. Παρά την ατυχία του Massa, η Ferrari έδειχνε έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα, όντας σε καλή κατάσταση μετά από δύο αποτυχημένους αγώνες και λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του ανανεωμένου μονοθεσίου (με το πίσω μέρος να μοιάζει με αυτό της Red Bull), πριν τον αγώνα στη Βαλένθια. Ο Hamilton αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μαλακή γόμα εξ αρχής, όπως και ο Button, με τις Red Bull με τη σκληρή γόμα να υπερτερεί και να πιέζει. Εντυπωσιακή εκκίνηση για τον Michael Schumacher, που από 13ος πέρασε 8ος.
Στον 5ο γύρο η τακτική της Red Bull ευοδώθηκε, αφού ο Mark Webber που εκκίνησε από την 7η θέση λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων πριν την έναρξη του grand prix, προσπέρασε τον Button στην όγδοη στροφή και πήρε την τέταρτη θέση. Στον 8ο γύρο τόσο ο Hamilton, όσο και ο Alonso μπήκαν στα pits και βγήκαν κυριολεκτικά μαζί, με τον Ισπανό να περνά τον Αγγλο, αλλά λίγο αργότερα (στον 15ο γύρο) ο πιλότος της McLaren να ανακτά τη θέση του. Ο Vettel που προπορευόταν στο μεσοδιάστημα άλλαξε σε μαλακή γόμα στον 14ο γύρο. Στον 26ο γύρο ο Alonso επιχείρησε να προσπεράσει τον Hamilton, αλλά ο Αγγλος μπήκε στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα και λίγο αργότερα ακολούθησαν οι Button, Vettel και ο Ισπανός, δίνοντας έτσι την πρωτοπορία στον Webber.
Οι μηχανικοί της McLaren... παρακαλούσαν τον Hamilton να φροντίσει τα ελαστικά του ώστε να μην αλλάξει εκ νέου, ενώ ο Vettel ολοκλήρωσε εκεί τα pit stop του. Για τους υπόλοιπους πρωτοπόρους υπήρχε ερωτηματικό για το εάν θα μπορούσαν να αντέξουν μέχρι τέλους. Button και Alonso αντάλλασσαν ταχύτερους γύρους, με τον Vettel να αντιμετωπίζει προβλήματα και να... αποσύρεται από τη μάχη με τον Button. Ο Hamilton έφτασε τον Webber που "χρωστούσε" ένα pit stop. Ο Alonso έχανε ταχύτητα και όταν "κόλλησε" πίσω από την Hispania του Karun Chandhok, ο Button βρήκε την ευκαιρία να τον προσπεράσει και να αρχίσει να μειώνει την “ψαλίδα” και από τον ομόσταυλό του, που δεν εισάκουσε τις οδηγίες της ομάδας του και είχε καταστρέψει τα ελαστικά του.
Την ώρα που ο Sebastien Buemi προσπερνούσε τον Schumacher για την όγδοη θέση και ο Robert Kubica έκανε ταχύητερο γύρο, οι δύο McLaren άνοιγαν τη διαφορά από τον Alonso που τρεις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας πέταξε "λευκή πετσέτα". Το ίδιο και οι δύο Red Bull, με τους ιθύνοντες να μην επιτρέπουν στον Vettel να πιέσει, την ώρα που ο Webber με τη μαλακή γόμα μάζευε τη διαφορά όντας πέμπτος, χωρίς να καταφέρει κάτι παραπάνω.
Οι 38 βαθμοί Κελσίου του οδοστρώματος της πίστας του Καναδά ανάγκασε τις ομάδες να παίξουν με τα όρια των ελαστικών και τις στρατηγικές τους και εν τέλει ο Lewis Hamilton αναδείχθηκε νικητής του grand prix (δεύτερη σερί νίκη, δεύτερο σερί 1-2). Ο πιλότος της McLaren έχασε ουσιαστικά μόνο για λίγους γύρους την πρωτοπορία στον αγώνα, από τον Fernando Alonso, με τον Jenson Button να κάνει στο τέλος την αντεπίθεσή του και να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Ισπανό. Στις θέσεις 4-5 οι δύο Red Bull, "πλήρωσαν" τις κακές επιλογές στην επιλογή σκληρής γόμας ελαστικών και κυρίως στα χρονικά σημεία των pit stop.Η εκκίνηση είχε ως μεγάλο χαμένο τον Vitantonio Liuzzi που είχε... τριπλή επαφή με τον Felipe Massa και αμφότεροι αναγκάστηκαν να μπουν στα pits από τον 1ο γύρο και να αλλάξουν αεροτομές. Παρά την ατυχία του Massa, η Ferrari έδειχνε έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα, όντας σε καλή κατάσταση μετά από δύο αποτυχημένους αγώνες και λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του ανανεωμένου μονοθεσίου (με το πίσω μέρος να μοιάζει με αυτό της Red Bull), πριν τον αγώνα στη Βαλένθια. Ο Hamilton αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μαλακή γόμα εξ αρχής, όπως και ο Button, με τις Red Bull με τη σκληρή γόμα να υπερτερεί και να πιέζει. Εντυπωσιακή εκκίνηση για τον Michael Schumacher, που από 13ος πέρασε 8ος.
Στον 5ο γύρο η τακτική της Red Bull ευοδώθηκε, αφού ο Mark Webber που εκκίνησε από την 7η θέση λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων πριν την έναρξη του grand prix, προσπέρασε τον Button στην όγδοη στροφή και πήρε την τέταρτη θέση. Στον 8ο γύρο τόσο ο Hamilton, όσο και ο Alonso μπήκαν στα pits και βγήκαν κυριολεκτικά μαζί, με τον Ισπανό να περνά τον Αγγλο, αλλά λίγο αργότερα (στον 15ο γύρο) ο πιλότος της McLaren να ανακτά τη θέση του. Ο Vettel που προπορευόταν στο μεσοδιάστημα άλλαξε σε μαλακή γόμα στον 14ο γύρο. Στον 26ο γύρο ο Alonso επιχείρησε να προσπεράσει τον Hamilton, αλλά ο Αγγλος μπήκε στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα και λίγο αργότερα ακολούθησαν οι Button, Vettel και ο Ισπανός, δίνοντας έτσι την πρωτοπορία στον Webber.
Οι μηχανικοί της McLaren... παρακαλούσαν τον Hamilton να φροντίσει τα ελαστικά του ώστε να μην αλλάξει εκ νέου, ενώ ο Vettel ολοκλήρωσε εκεί τα pit stop του. Για τους υπόλοιπους πρωτοπόρους υπήρχε ερωτηματικό για το εάν θα μπορούσαν να αντέξουν μέχρι τέλους. Button και Alonso αντάλλασσαν ταχύτερους γύρους, με τον Vettel να αντιμετωπίζει προβλήματα και να... αποσύρεται από τη μάχη με τον Button. Ο Hamilton έφτασε τον Webber που "χρωστούσε" ένα pit stop. Ο Alonso έχανε ταχύτητα και όταν "κόλλησε" πίσω από την Hispania του Karun Chandhok, ο Button βρήκε την ευκαιρία να τον προσπεράσει και να αρχίσει να μειώνει την “ψαλίδα” και από τον ομόσταυλό του, που δεν εισάκουσε τις οδηγίες της ομάδας του και είχε καταστρέψει τα ελαστικά του.
Την ώρα που ο Sebastien Buemi προσπερνούσε τον Schumacher για την όγδοη θέση και ο Robert Kubica έκανε ταχύητερο γύρο, οι δύο McLaren άνοιγαν τη διαφορά από τον Alonso που τρεις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας πέταξε "λευκή πετσέτα". Το ίδιο και οι δύο Red Bull, με τους ιθύνοντες να μην επιτρέπουν στον Vettel να πιέσει, την ώρα που ο Webber με τη μαλακή γόμα μάζευε τη διαφορά όντας πέμπτος, χωρίς να καταφέρει κάτι παραπάνω.
emilinho- Αριθμός μηνυμάτων : 1926
Reputation : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
παιδια η Νικη του Χαμιλτον στην Τουρκια ητανε στημενη!! Ενω ητανε στο 1-2 τα μακλαρεν μετα το ατυχημα των ρεντ Μπουλ,ο Χαμιλτον ειχει τον εξης διαλογο με τον Μηχανικο του
Μηχ:Κοψε ταχυτητα για να μην σου τελειωσουν τα καυσιμα
Χαμ: Αμα κοψω θα με περασει ο Μπατον?
Μηχ: Οχι,Λουις.οχι.
Χαμ:Πιεζει ομως
Μηχ: Δεν θα σε περασει λουις μην ανησηχεις
Μετα ο μπατον περναει τον Χαμιλτον και αμεσως ο Μηχανικος λεει στον Μπατον να κοψει ταχυτητα για να κανει οικονομια στα καυσιμα και ο χαμιλτον ξαναπερασε!!!
η Ομιλια ειναι στο 2:46 και μετα!!!
Ενω απαγορευονται οι απευθειας οδηγιες των μηαχνικων στους οδηγους να περνανε,η Μακλαρεν βρηκε τροπο να κανει της αλλγες που θελει!!!
Μηχ:Κοψε ταχυτητα για να μην σου τελειωσουν τα καυσιμα
Χαμ: Αμα κοψω θα με περασει ο Μπατον?
Μηχ: Οχι,Λουις.οχι.
Χαμ:Πιεζει ομως
Μηχ: Δεν θα σε περασει λουις μην ανησηχεις
Μετα ο μπατον περναει τον Χαμιλτον και αμεσως ο Μηχανικος λεει στον Μπατον να κοψει ταχυτητα για να κανει οικονομια στα καυσιμα και ο χαμιλτον ξαναπερασε!!!
η Ομιλια ειναι στο 2:46 και μετα!!!
Ενω απαγορευονται οι απευθειας οδηγιες των μηαχνικων στους οδηγους να περνανε,η Μακλαρεν βρηκε τροπο να κανει της αλλγες που θελει!!!
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
GP Ευρώπης (QF): Στην pole o Vettel, "1-2" από τη Red Bull
Η απάντηση του Sebastian Vettel και της Red Bull ήρθε στο ευρωπαϊκό grand prix. Στην πίστα της Βαλένθια, ο Γερμανός συγκρούστηκε με τον ομόσταυλό του, Αυστραλό Mark Webber και επιβίωσε της μονομαχίας για την pole position, δείχνοντας ικανός να επιστρέψει στις νίκες.
Οι "ταύροι" έδωσαν τη δική τους μάχη για την πρωτιά, καθώς τόσο η McLaren του Lewis Hamilton όσο και οι δυο Ferrari των Fernando Alonso και Felipe Massa κινήθηκαν πιο αργά. Πάντως ο Βρετανός φρόντισε να βρεθεί μπροστά από τα κόκκινα μονοθέσια της ιταλικής ομάδας, έχοντας ένα ισχνό προβάδισμα.
Εκείνος που απογοήτευσε ήταν ο Jenson Button που έμεινε πίσω και από τον Robert Kubica της Renault και θα αρχίσει την προσπάθειά του από την 7η θέση.
Την... κατιούσα έχει πάρει και ο Michael Schumacher, καθώς αποκλείστηκε στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Η Mercedes δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις της πίστας, όπως συνέβη και με τον ομόσταυλό του Nico Rosberg.
Η απάντηση του Sebastian Vettel και της Red Bull ήρθε στο ευρωπαϊκό grand prix. Στην πίστα της Βαλένθια, ο Γερμανός συγκρούστηκε με τον ομόσταυλό του, Αυστραλό Mark Webber και επιβίωσε της μονομαχίας για την pole position, δείχνοντας ικανός να επιστρέψει στις νίκες.
Οι "ταύροι" έδωσαν τη δική τους μάχη για την πρωτιά, καθώς τόσο η McLaren του Lewis Hamilton όσο και οι δυο Ferrari των Fernando Alonso και Felipe Massa κινήθηκαν πιο αργά. Πάντως ο Βρετανός φρόντισε να βρεθεί μπροστά από τα κόκκινα μονοθέσια της ιταλικής ομάδας, έχοντας ένα ισχνό προβάδισμα.
Εκείνος που απογοήτευσε ήταν ο Jenson Button που έμεινε πίσω και από τον Robert Kubica της Renault και θα αρχίσει την προσπάθειά του από την 7η θέση.
Την... κατιούσα έχει πάρει και ο Michael Schumacher, καθώς αποκλείστηκε στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Η Mercedes δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις της πίστας, όπως συνέβη και με τον ομόσταυλό του Nico Rosberg.
emilinho- Αριθμός μηνυμάτων : 1926
Reputation : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
WRC Bulgaria :
Αfter 3 SS :
1. S.Loeb 50.17.5
2. D.Sordo +21.3
3. P.Solberg +30.5
4. K.Raikkonen +56.3
Αfter 3 SS :
1. S.Loeb 50.17.5
2. D.Sordo +21.3
3. P.Solberg +30.5
4. K.Raikkonen +56.3
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
GP Σιγκαπούρης: Alonso για τίτλο, καταστροφή για Hamilton
Υπό το φως των προβολέων στους δρόμους της Σιγκαπούρης, ο Fernando Alonso πανηγύρισε, μετά από δύο ώρες, τη δεύτερη σερί νίκη του (τέταρτη εφετινή) και μπήκε γερά στη διεκδίκηση του τίτλου, δεδομένης της εγκατάλειψης του Lewis Hamilton, τον οποίο προσπέρασε στη γενική κατάταξη, και την 3η θέση του πρωτοπόρου Mark Webber. Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari άρχισε και ολοκλήρωσε πρώτος την κούρσα στην νοτιανατολική Ασία. Δεν επηρεάστηκε ο ρυθμός του ούτε από το γεγονός πως ο επεισοδιακός αγώνας διακόπηκε δύο φορές, μία στην αρχή και μία στα μέσα, και το αυτοκίνητο ασφαλείας καθόρισε τη ροή στην πίστα. Κρατήθηκε μέχρι τέλους μπροστά από τον διώκτη του Sebastian Vettel και αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού.
Ο Γερμανός οδηγός της Red Bull πίεσε όσο ήταν δυνατόν. Προσπάθησε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ιδίως στο τελευταίο κομμάτι του grand prix, αλλά παρά τους ταχείς γύρους, δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από το να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση και να διατηρηθεί ζωντανός στη μάχη του τίτλου, έχοντας μειώσει την απόσταση από την κορυφή και τον όμοσταυλό του Webber.
Ο Αυστραλός ήταν πρωταγωνιστής στην κορυφαία στιγμή του αγώνα. Σε ένα ατύχημα που προκάλεσε πολλά ερωτηματικά. Κατά τη διάρκεια του 36ου γύρου ο πιλότος της Red Bull επιχείρησε ντουμπλάρισμα σε πιο αργό μονοθέσιο και την ίδια ώρα ο τέταρτος Lewis Hamilton προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Αρχικά πέρασε και τα δύο μονοθέσια, αλλά στην αμέσως επόμενη στροφή, παρότι είχε την αγωνιστική γραμμή, "εμβολίστηκε" από τον Webber, που θέλησε να υπερασπιστεί τη θέση του, και τέθηκε εκτός μάχης από νωρίς.
Οι αγωνοδίκες έκριναν πως επρόκειτο για αγωνιστικό ατύχημα και δεν έδωσαν συνέχεια. O Αυστραλός βγήκε κερδισμένος, την ίδια ώρα που ένας εκ των βασικών ανταγωνιστών του στο πρωτάθλημα έμεινε στο... μηδέν (για δεύτερο στη σειρά αγώνα).
Μετά από το συγκεκριμένο συμβάν, αν και απέμεναν 25 γύροι, λίγα πράγματα άλλαξαν στην κατάταξη. Ο Button ανέβασε στροφές, βρέθηκε πίσω από τον Webber, όμως έμεινε τέταρτος, ενώ ο Felipe Mass, με πιο γρήγορο μονοθέσιο από τους αντιπάλους του, κατάφερε να μπει στη βαθμολογούμενη 10άδα, παρόλο που εκκίνησε από την τελευταία θέση του grid (δεν είχε χρονομετρηθεί στα δοκιμαστικά).
Ωραίες στιγμές προσέφερε και ο Robert Kubica, ο οποίος δεν δίστασε να ρισκάρει σε συγκεκριμένα σημεία προκειμένου να κατακτήσει την 7η θέση και πολύτιμους βαθμούς τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Renault. Την ίδια στιγμή οι δύο Williams των Barrichello και Hulkenberg ήταν μέσα στους βαθμούς.
Υπό το φως των προβολέων στους δρόμους της Σιγκαπούρης, ο Fernando Alonso πανηγύρισε, μετά από δύο ώρες, τη δεύτερη σερί νίκη του (τέταρτη εφετινή) και μπήκε γερά στη διεκδίκηση του τίτλου, δεδομένης της εγκατάλειψης του Lewis Hamilton, τον οποίο προσπέρασε στη γενική κατάταξη, και την 3η θέση του πρωτοπόρου Mark Webber. Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari άρχισε και ολοκλήρωσε πρώτος την κούρσα στην νοτιανατολική Ασία. Δεν επηρεάστηκε ο ρυθμός του ούτε από το γεγονός πως ο επεισοδιακός αγώνας διακόπηκε δύο φορές, μία στην αρχή και μία στα μέσα, και το αυτοκίνητο ασφαλείας καθόρισε τη ροή στην πίστα. Κρατήθηκε μέχρι τέλους μπροστά από τον διώκτη του Sebastian Vettel και αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού.
Ο Γερμανός οδηγός της Red Bull πίεσε όσο ήταν δυνατόν. Προσπάθησε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ιδίως στο τελευταίο κομμάτι του grand prix, αλλά παρά τους ταχείς γύρους, δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από το να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση και να διατηρηθεί ζωντανός στη μάχη του τίτλου, έχοντας μειώσει την απόσταση από την κορυφή και τον όμοσταυλό του Webber.
Ο Αυστραλός ήταν πρωταγωνιστής στην κορυφαία στιγμή του αγώνα. Σε ένα ατύχημα που προκάλεσε πολλά ερωτηματικά. Κατά τη διάρκεια του 36ου γύρου ο πιλότος της Red Bull επιχείρησε ντουμπλάρισμα σε πιο αργό μονοθέσιο και την ίδια ώρα ο τέταρτος Lewis Hamilton προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Αρχικά πέρασε και τα δύο μονοθέσια, αλλά στην αμέσως επόμενη στροφή, παρότι είχε την αγωνιστική γραμμή, "εμβολίστηκε" από τον Webber, που θέλησε να υπερασπιστεί τη θέση του, και τέθηκε εκτός μάχης από νωρίς.
Οι αγωνοδίκες έκριναν πως επρόκειτο για αγωνιστικό ατύχημα και δεν έδωσαν συνέχεια. O Αυστραλός βγήκε κερδισμένος, την ίδια ώρα που ένας εκ των βασικών ανταγωνιστών του στο πρωτάθλημα έμεινε στο... μηδέν (για δεύτερο στη σειρά αγώνα).
Μετά από το συγκεκριμένο συμβάν, αν και απέμεναν 25 γύροι, λίγα πράγματα άλλαξαν στην κατάταξη. Ο Button ανέβασε στροφές, βρέθηκε πίσω από τον Webber, όμως έμεινε τέταρτος, ενώ ο Felipe Mass, με πιο γρήγορο μονοθέσιο από τους αντιπάλους του, κατάφερε να μπει στη βαθμολογούμενη 10άδα, παρόλο που εκκίνησε από την τελευταία θέση του grid (δεν είχε χρονομετρηθεί στα δοκιμαστικά).
Ωραίες στιγμές προσέφερε και ο Robert Kubica, ο οποίος δεν δίστασε να ρισκάρει σε συγκεκριμένα σημεία προκειμένου να κατακτήσει την 7η θέση και πολύτιμους βαθμούς τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Renault. Την ίδια στιγμή οι δύο Williams των Barrichello και Hulkenberg ήταν μέσα στους βαθμούς.
emilinho- Αριθμός μηνυμάτων : 1926
Reputation : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Αντε γεια Χαμιλτον!
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Felipe Massa Απο 24ος που εκκινησε,τερμάτησε 8ος! Αυτος ειναι οδηγος!
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Asimvivastos Rapswdos έγραψε:Felipe Massa Απο 24ος που εκκινησε,τερμάτησε 8ος! Αυτος ειναι οδηγος!
Δεν ειναι αυτος οδηγος..Αν ηταν οδηγος θα ηταν στην διεκδικηση...
Απλα επωφεληθηκε απο τις αλλαγες...3-4 θεσεις ανεβηκες περνωντας..Οι αλλες απο το Sc.
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
GP Κορέας: Νίκη "χρυσάφι" για Alonso, εγκατέλειψαν οι Red Bull
Επεισοδιακό το Grand Prix της Κορέας αφού η καταρρακτώδης βροχή, καθυστέρησε την έναρξη του αγώνα, ενώ το βρεγμένο και κατ' επέκταση ολισθηρό οδόστρωμα, δημιούργησε πάμπολλα προβλήματα στους πιλότους. Ο Fernando Alonso πήρε την καρό σημαία και πέρασε στην πρώτη θέση της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την έξοδο των δύο πρωτοπόρων, Mark Webber και Sebastian Vettel. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton με τη McLaren-Mercedes, ενώ 3ος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Felipe Massa με τη δεύτερη Ferrari.Ο Fernando Alonso, οδηγώντας συνετά και προσεκτικά και όντας παράλληλα αρκετά τυχερός, κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση μετά την έξοδο, αρχικά του Webber (έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του) στην αρχή του αγώνα και μετέπειτα του Vettel στον 46ο γύρο ο οποίος "έμεινε" από κινητήρα. Αυτή ήταν η 5η νίκη στο φετινό πρωτάθλημα για τον Ισπανό πρώην πρωταθλητή.
Τυχερός στάθηκε και ο Lewis Hamilton ο οποίος ακολουθούσε "σιωπηρά" τους πρωτοπόρους και εν τέλει κατάφερε να τερματίσει 2ος.
Την 3η θέση πήρε ο Felipe Massa δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη Ferrari στην κούρσα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ενώ 4ος τερμάτισε ο Michael Schumacher με τους Robert Kubica, Tonio Liuzzi, Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Nick Heidfeld και Nico Hulkenberg να ακολουθούν.
Στο εξής απομένουν δύο Grand Prix για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Επόμενος αγώνας είναι στο Interlagos της Βραζιλίας στις 7 Νοεμβρίου.
Πλέον, ο Fernando Alonso βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, με 231 βαθμούς. Ο Webber είναι στη 2η θέση με 220 και ο Hamilton ανέβηκε στην 3η με 210. Ο Vettel έπεσε 4ος μένοντας στους 206 βαθμούς.
Στη βαθμολογία των κατασκευαστών, η Red Bull παρέμεινε στους 426 βαθμούς με τη McLaren να ακολουθεί με 399 και τη Ferrari με 374.
Επεισοδιακό το Grand Prix της Κορέας αφού η καταρρακτώδης βροχή, καθυστέρησε την έναρξη του αγώνα, ενώ το βρεγμένο και κατ' επέκταση ολισθηρό οδόστρωμα, δημιούργησε πάμπολλα προβλήματα στους πιλότους. Ο Fernando Alonso πήρε την καρό σημαία και πέρασε στην πρώτη θέση της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την έξοδο των δύο πρωτοπόρων, Mark Webber και Sebastian Vettel. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton με τη McLaren-Mercedes, ενώ 3ος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Felipe Massa με τη δεύτερη Ferrari.Ο Fernando Alonso, οδηγώντας συνετά και προσεκτικά και όντας παράλληλα αρκετά τυχερός, κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση μετά την έξοδο, αρχικά του Webber (έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του) στην αρχή του αγώνα και μετέπειτα του Vettel στον 46ο γύρο ο οποίος "έμεινε" από κινητήρα. Αυτή ήταν η 5η νίκη στο φετινό πρωτάθλημα για τον Ισπανό πρώην πρωταθλητή.
Τυχερός στάθηκε και ο Lewis Hamilton ο οποίος ακολουθούσε "σιωπηρά" τους πρωτοπόρους και εν τέλει κατάφερε να τερματίσει 2ος.
Την 3η θέση πήρε ο Felipe Massa δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη Ferrari στην κούρσα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ενώ 4ος τερμάτισε ο Michael Schumacher με τους Robert Kubica, Tonio Liuzzi, Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Nick Heidfeld και Nico Hulkenberg να ακολουθούν.
Στο εξής απομένουν δύο Grand Prix για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Επόμενος αγώνας είναι στο Interlagos της Βραζιλίας στις 7 Νοεμβρίου.
Πλέον, ο Fernando Alonso βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, με 231 βαθμούς. Ο Webber είναι στη 2η θέση με 220 και ο Hamilton ανέβηκε στην 3η με 210. Ο Vettel έπεσε 4ος μένοντας στους 206 βαθμούς.
Στη βαθμολογία των κατασκευαστών, η Red Bull παρέμεινε στους 426 βαθμούς με τη McLaren να ακολουθεί με 399 και τη Ferrari με 374.
emilinho- Αριθμός μηνυμάτων : 1926
Reputation : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
"Ο Μάσα θα πάει φυλακή αν αφήσει τον Αλόνσο να νικήσει"
Το πρωτάθλημα της Formula 1 βρίσκεται πλέον δύο στροφές πριν από την ολοκλήρωσή του και το ενδιαφέρον για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή κορυφώνεται. Στη Βραζιλία, δίνεται το προσεχές Σαββατοκύριακο (6-7 Νοεμβρίου) η προτελευταία μάχη για τον τίτλο και τα σενάρια και οι θεωρίες συνωμοσίας, δίνουν και παίρνουν.
Μια από αυτές, θέλει τον team-mate του Αλόνσο, τον Βραζιλιάνο Φελίπε Μάσα, να είναι διατεθειμένος να "διευκολύνει" το έργο του Ισπανού, στην περίπτωση που "παραστεί" ανάγκη.
Δημοσίευμα βραζιλιάνικης εφημερίδας μάλιστα θέλει τον Βραζιλιάνο εισαγγελέα του ειδικού ποινικού δικαστηρίου της χώρας, Πάολο Καστίλιο, να προειδοποιεί τον Μάσα πως αν πράξει κάτι τέτοιο, τότε είναι πιθανό να του απαγγελθούν κατηγορίες και να βρεθεί αντιμέτωπος με ποινή φυλάκισης που μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 6 χρόνια.
Κύκλοι της Ferrari χαρακτηρίζουν το εν λόγω δημοσίευμα και την απειλή του Καστίλιο ως γελοία και ανυπόστατη.
Είναι γεγονός πως οι Βραζιλιάνοι είναι απογοητευμένοι από τον Μάσα κατηγορώντας τον πως δεν έχει φιλοδοξίες, λειτουργώντας πολλές φορές για το συμφέρον της ομάδας του και όχι για τον ίδιο και την φήμη της πατρίδας του. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως ο Αλόνσο δεν δείχνει να ενοχλείται από τις κακές γλώσσες και εύχεται το βραζιλιάνικο κοινό να καταλάβει τις προθέσεις του Μάσα, στην περίπτωση που χρειαστεί να τείνει χείρα βοηθείας στον ίδιο.
"Φυσικά υπάρχει κόσμος που θα καταλάβει γιατί μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Έχουν γνώση του αθλήματος και των ιδιαιτεροτήτων του. Ειδικά όταν μια ομάδα έχει έναν από τους δύο πιλότους της στην πρώτη θέση. Εύχομαι να δείξουν κατανόηση", τόνισε ο Ισπανός.
Τόσο η McLaren όσο και η Red Bull, παραδέχονται ότι θα ζητήσουν από τους πιλότους τους να πράξουν αναλόγως, σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο, γεγονός που αποποινικοποιεί τις προθέσεις της ιταλικής ομάδας. Από την πλευρά του πάντως, ο περιβόητος τις τελευταίες μέρες στη Βραζιλία εισαγγελέας, Καστίλιο, ξεκαθαρίζει: "Αν το κάνει αυτό ο Μάσα, θα φύγει από το Ιντερλάγκος με χειροπέδες". Ίδωμεν...
VIDEO: Ο Μάσα αφήνει τον Αλόνσο να τον προσπεράσει στο Grand Prix της Γερμανίας:
Το πρωτάθλημα της Formula 1 βρίσκεται πλέον δύο στροφές πριν από την ολοκλήρωσή του και το ενδιαφέρον για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή κορυφώνεται. Στη Βραζιλία, δίνεται το προσεχές Σαββατοκύριακο (6-7 Νοεμβρίου) η προτελευταία μάχη για τον τίτλο και τα σενάρια και οι θεωρίες συνωμοσίας, δίνουν και παίρνουν.
Μια από αυτές, θέλει τον team-mate του Αλόνσο, τον Βραζιλιάνο Φελίπε Μάσα, να είναι διατεθειμένος να "διευκολύνει" το έργο του Ισπανού, στην περίπτωση που "παραστεί" ανάγκη.
Δημοσίευμα βραζιλιάνικης εφημερίδας μάλιστα θέλει τον Βραζιλιάνο εισαγγελέα του ειδικού ποινικού δικαστηρίου της χώρας, Πάολο Καστίλιο, να προειδοποιεί τον Μάσα πως αν πράξει κάτι τέτοιο, τότε είναι πιθανό να του απαγγελθούν κατηγορίες και να βρεθεί αντιμέτωπος με ποινή φυλάκισης που μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 6 χρόνια.
Κύκλοι της Ferrari χαρακτηρίζουν το εν λόγω δημοσίευμα και την απειλή του Καστίλιο ως γελοία και ανυπόστατη.
Είναι γεγονός πως οι Βραζιλιάνοι είναι απογοητευμένοι από τον Μάσα κατηγορώντας τον πως δεν έχει φιλοδοξίες, λειτουργώντας πολλές φορές για το συμφέρον της ομάδας του και όχι για τον ίδιο και την φήμη της πατρίδας του. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως ο Αλόνσο δεν δείχνει να ενοχλείται από τις κακές γλώσσες και εύχεται το βραζιλιάνικο κοινό να καταλάβει τις προθέσεις του Μάσα, στην περίπτωση που χρειαστεί να τείνει χείρα βοηθείας στον ίδιο.
"Φυσικά υπάρχει κόσμος που θα καταλάβει γιατί μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Έχουν γνώση του αθλήματος και των ιδιαιτεροτήτων του. Ειδικά όταν μια ομάδα έχει έναν από τους δύο πιλότους της στην πρώτη θέση. Εύχομαι να δείξουν κατανόηση", τόνισε ο Ισπανός.
Τόσο η McLaren όσο και η Red Bull, παραδέχονται ότι θα ζητήσουν από τους πιλότους τους να πράξουν αναλόγως, σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο, γεγονός που αποποινικοποιεί τις προθέσεις της ιταλικής ομάδας. Από την πλευρά του πάντως, ο περιβόητος τις τελευταίες μέρες στη Βραζιλία εισαγγελέας, Καστίλιο, ξεκαθαρίζει: "Αν το κάνει αυτό ο Μάσα, θα φύγει από το Ιντερλάγκος με χειροπέδες". Ίδωμεν...
VIDEO: Ο Μάσα αφήνει τον Αλόνσο να τον προσπεράσει στο Grand Prix της Γερμανίας:
emilinho- Αριθμός μηνυμάτων : 1926
Reputation : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
αΚφ έγραψε:Ο Vettel της Red Bull Παγκοσμιος Πρωθλητης
Το Σκατομωρο!
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Οι γρίφοι της Hispania Racing
H HRT δεν βιάζεται να αποφασίσει το οδηγικό της δίδυμο για το 2011
Αρκετά θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε ποιο οδηγοί θα τρέχουν για λογαριασμό της Hispania Racing το 2011. Όπως αποκάλυψε το αφεντικό της ισπανικής ομάδας, ο Jose Ramon Carabante, η λίστα των υποψηφίων είναι μακροσκελής και η τελική απόφαση δεν θα έρθει σύντομα.
Ποιοι θα είναι όμως οι στόχοι της Hispania Racing για τη δεύτερη σεζόν εμπλοκής της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού; Το 2011 θα συνεργάζεται με τη Williams αλλά το σημαντικό πλήγμα είναι το ναυάγιο στη συνεργασία με την Toyot, πριν καλά-καλά αυτή αρχίσει.
Βέβαια για τα δεδομένα της συγκεκριμένης ομάδας που από θαύμα κατάφερε να τερματίσει στην ενδέκατη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ο μεγάλος στόχος θα είναι να επιβιώσει οικονομικά. Στόχος εφικτός σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη της.
H HRT δεν βιάζεται να αποφασίσει το οδηγικό της δίδυμο για το 2011
Αρκετά θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε ποιο οδηγοί θα τρέχουν για λογαριασμό της Hispania Racing το 2011. Όπως αποκάλυψε το αφεντικό της ισπανικής ομάδας, ο Jose Ramon Carabante, η λίστα των υποψηφίων είναι μακροσκελής και η τελική απόφαση δεν θα έρθει σύντομα.
Ποιοι θα είναι όμως οι στόχοι της Hispania Racing για τη δεύτερη σεζόν εμπλοκής της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού; Το 2011 θα συνεργάζεται με τη Williams αλλά το σημαντικό πλήγμα είναι το ναυάγιο στη συνεργασία με την Toyot, πριν καλά-καλά αυτή αρχίσει.
Βέβαια για τα δεδομένα της συγκεκριμένης ομάδας που από θαύμα κατάφερε να τερματίσει στην ενδέκατη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ο μεγάλος στόχος θα είναι να επιβιώσει οικονομικά. Στόχος εφικτός σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη της.
lazosraiF1- Αριθμός μηνυμάτων : 22
Reputation : -6
Ημερομηνία εγγραφής : 24/12/2010
lazosraiF1- Αριθμός μηνυμάτων : 22
Reputation : -6
Ημερομηνία εγγραφής : 24/12/2010
lazosraiF1- Αριθμός μηνυμάτων : 22
Reputation : -6
Ημερομηνία εγγραφής : 24/12/2010
Σελίδα 8 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
:: Διαφορα :: Άλλες διοργανώσεις
Σελίδα 8 από 8
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης