ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
+11
OSFPTONY❼
vaggos
C. Rebels 9
ΜitσοC
terminator
lazosrai
Chuck Nurris
Kimi Raikkonen 2007
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
paokfanatic
GeorgeAEL
15 απαντήσεις
:: Διαφορα :: Άλλες διοργανώσεις
Σελίδα 1 από 8
Σελίδα 1 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Σήμερα είχε δοκιμαστικά..
Αύριο κατά τις 8 το πρωί ο αγώνας..
Αύριο κατά τις 8 το πρωί ο αγώνας..
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
paokfanatic έγραψε:Σήμερα είχε δοκιμαστικά..
Αύριο κατά τις 8 το πρωί ο αγώνας..
Ο Φέτελ πήρε την pole position νομίζω...
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Θέση στο βάθρο βρήκε ξανά το «κόκκινο» μονοθέσιο! Στην πίστα της Μόντσα ο Ολυμπιακός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στη Superleague Formula1, με τον Εστέμπαν Γκουεριέρι να χάνει από τη Σεβίλλη την πρωτιά, αλλά να τερματίζει δεύτερος και να ανεβαίνει στο βάθρο.
Μόλις από τον 3ο γύρο, τα μονοθέσια Ολυμπιακού και Σεβίλλης άνοιξαν τη διαφορά απο τους υπόλοιπους, με τον Αργεντινό πιλότο του Θρύλου να κυνηγάει τον Γάλλο της Σεβίλλης, αλλά να μην καταφέρνει να τον περάσει ως το τέλος.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1. Βασιλεία , Μπουρντέ
2. Ολυμπιακός, Γκεριέρι
3. Ρόμα, Τζούσε
4. Λίβερπουλ, Βαγιέ
5. Κορίνθιανς, Πιτσόνια
6. Τότεναμ, Ντόλμπι
7. Αντερλεχτ, Μπούερμαν
8. Πόρτο, Γκομέντι
9. Γαλατασαράϊ, Τάνγκ
10. Βασιλέια, Βίσελ
11. Ρέϊντζερς, Μάρτιν
12. Μίντιλαντ, Άντερσεν
13. Λυόν, Παντσιατίσι
14. Ατλέτικο Μαδρίτης, Βιγιότα
15. Αϊντχόφεν, Βάν Ντάμ
16. Μίλαν, Πάντανο
:ellas: μπραβο στον γκεριερι!μπραβο στον ολυμπιακο!
ΜΠΡΑΒΟ
Μόλις από τον 3ο γύρο, τα μονοθέσια Ολυμπιακού και Σεβίλλης άνοιξαν τη διαφορά απο τους υπόλοιπους, με τον Αργεντινό πιλότο του Θρύλου να κυνηγάει τον Γάλλο της Σεβίλλης, αλλά να μην καταφέρνει να τον περάσει ως το τέλος.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1. Βασιλεία , Μπουρντέ
2. Ολυμπιακός, Γκεριέρι
3. Ρόμα, Τζούσε
4. Λίβερπουλ, Βαγιέ
5. Κορίνθιανς, Πιτσόνια
6. Τότεναμ, Ντόλμπι
7. Αντερλεχτ, Μπούερμαν
8. Πόρτο, Γκομέντι
9. Γαλατασαράϊ, Τάνγκ
10. Βασιλέια, Βίσελ
11. Ρέϊντζερς, Μάρτιν
12. Μίντιλαντ, Άντερσεν
13. Λυόν, Παντσιατίσι
14. Ατλέτικο Μαδρίτης, Βιγιότα
15. Αϊντχόφεν, Βάν Ντάμ
16. Μίλαν, Πάντανο
:ellas: μπραβο στον γκεριερι!μπραβο στον ολυμπιακο!
ΜΠΡΑΒΟ
ΜΗ ΜΕΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 1972
Reputation : -3
Ημερομηνία εγγραφής : 27/09/2009
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
chronis έγραψε:Θέση στο βάθρο βρήκε ξανά το «κόκκινο» μονοθέσιο! Στην πίστα της Μόντσα ο Ολυμπιακός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στη Superleague Formula1, με τον Εστέμπαν Γκουεριέρι να χάνει από τη Σεβίλλη την πρωτιά, αλλά να τερματίζει δεύτερος και να ανεβαίνει στο βάθρο.
Μόλις από τον 3ο γύρο, τα μονοθέσια Ολυμπιακού και Σεβίλλης άνοιξαν τη διαφορά απο τους υπόλοιπους, με τον Αργεντινό πιλότο του Θρύλου να κυνηγάει τον Γάλλο της Σεβίλλης, αλλά να μην καταφέρνει να τον περάσει ως το τέλος.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1. Βασιλεία , Μπουρντέ
2. Ολυμπιακός, Γκεριέρι
3. Ρόμα, Τζούσε
4. Λίβερπουλ, Βαγιέ
5. Κορίνθιανς, Πιτσόνια
6. Τότεναμ, Ντόλμπι
7. Αντερλεχτ, Μπούερμαν
8. Πόρτο, Γκομέντι
9. Γαλατασαράϊ, Τάνγκ
10. Βασιλέια, Βίσελ
11. Ρέϊντζερς, Μάρτιν
12. Μίντιλαντ, Άντερσεν
13. Λυόν, Παντσιατίσι
14. Ατλέτικο Μαδρίτης, Βιγιότα
15. Αϊντχόφεν, Βάν Ντάμ
16. Μίλαν, Πάντανο
:ellas: μπραβο στον γκεριερι!μπραβο στον ολυμπιακο!
ΜΠΡΑΒΟ
Ο Παναθηναϊκός γιατί δεν φτιάχνει μονοθέσιο ?
Αφού ο Πατέρας και οι άλλοι έχουν πολλά λεφτά...το θέμα δεν "κολλάει" στο οικονομικό.
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
chronis έγραψε:Θέση στο βάθρο βρήκε ξανά το «κόκκινο» μονοθέσιο! Στην πίστα της Μόντσα ο Ολυμπιακός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στη Superleague Formula1, με τον Εστέμπαν Γκουεριέρι να χάνει από τη Σεβίλλη την πρωτιά, αλλά να τερματίζει δεύτερος και να ανεβαίνει στο βάθρο.
Μόλις από τον 3ο γύρο, τα μονοθέσια Ολυμπιακού και Σεβίλλης άνοιξαν τη διαφορά απο τους υπόλοιπους, με τον Αργεντινό πιλότο του Θρύλου να κυνηγάει τον Γάλλο της Σεβίλλης, αλλά να μην καταφέρνει να τον περάσει ως το τέλος.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1. Βασιλεία , Μπουρντέ
2. Ολυμπιακός, Γκεριέρι
3. Ρόμα, Τζούσε
4. Λίβερπουλ, Βαγιέ
5. Κορίνθιανς, Πιτσόνια
6. Τότεναμ, Ντόλμπι
7. Αντερλεχτ, Μπούερμαν
8. Πόρτο, Γκομέντι
9. Γαλατασαράϊ, Τάνγκ
10. Βασιλέια, Βίσελ
11. Ρέϊντζερς, Μάρτιν
12. Μίντιλαντ, Άντερσεν
13. Λυόν, Παντσιατίσι
14. Ατλέτικο Μαδρίτης, Βιγιότα
15. Αϊντχόφεν, Βάν Ντάμ
16. Μίλαν, Πάντανο
:ellas: μπραβο στον γκεριερι!μπραβο στον ολυμπιακο!
ΜΠΡΑΒΟ
Α καλά..
Δεν βλέπετε η formula με τις ομάδες..
Δεν ξέρουν να οδηγάνε οι περισσότεροι..
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
paokfanatic έγραψε:
Α καλά..
Δεν βλέπετε η formula με τις ομάδες..
Πραγματι . Οντως μαπα .
paokfanatic έγραψε:
Δεν ξέρουν να οδηγάνε οι περισσότεροι..
Μερικοι ξερουν . Οπως ο Bourdais που εχει εμπειρια και απο F1 .
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
BMW Sauber: «Σ' ευχαριστούμε Robert»
Η ανακοίνωση της συνεργασίας του Robert Kubica με την Renault το 2010, αυτόματα σήμανε το τέλος της συνεργασίας του με την BMW. Ο Mario Theissen μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον οδηγό του και του ευχήθηκε ό,τι καλύτερο για το μέλλον. Ο Theissen αναφέρθηκε στη νίκη του Καναδά και την pole position στο Μπαχρέιν το 2008, ενώ αναγνώρισε τη συμβολή του Πολωνού στο κύρος της ομάδας.
«Ο Robert έπαιξε σημαντικό ρόλο - και οπωσδήποτε κάναμε το ίδιο για εκείνον», δήλωσε ο Mario Theissen. «Ήρθε σε εμάς το 2006 ως οδηγός δοκιμών χωρίς εμπειρία στη Formula 1 και μετά προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα την ίδια περίοδο. Ποτέ δεν μας απογοήτευσε και με την πρώτη του pole position το 2008 στο Μπαχρέιν και την πρώτη του νίκη στον Καναδά εκείνη τη σεζόν πέρασε στην ιστορία με την ομάδα μας. Του είμαστε ευγνώμονες για τις δυνατές και σταθερές του επιδόσεις και του ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον».
Από τη μεριά του ο Kubica τόνισε ότι στο μέλλον ίσως διασταυρωθούν πάλι οι δρόμοι του ίδιου με την BMW. «Ευχαριστώ τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι στην BMW Sauber F1 Team, οι οποίοι μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ στο τιμόνι ενός μονοθεσίου F1. Νομίζω ότι τους έβγαλα ασπροπρόσωπους με τα αποτελέσματά μου. Το 2008 κατάφερα να πάρω την πρώτη pole position στο Μπαχρέιν και την πρώτη νίκη στον Καναδά. Και οι δύο θα είναι αξέχαστες στιγμές για μένα. Για το 2010 θα έχω μια νέα πρόκληση. Εύχομαι σε όλους όσους συνεργάστηκα στην BMW Sauber F1 Team τα καλύτερα στο μέλλον. Είμαι σίγουρος ότι το μέλλον θα μας φέρει ξανά μαζί στην F1».
Το μέλλον της BMW Sauber F1 Team είναι ακόμα αβέβαιο, αλλά δεν αποκλείεται να τη δούμε στο grid του 2010, φυσικά υπό άλλο καθεστώς ιδιοκτησίας.
http://new.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15670&subid=2&pubid=1293002
Η ανακοίνωση της συνεργασίας του Robert Kubica με την Renault το 2010, αυτόματα σήμανε το τέλος της συνεργασίας του με την BMW. Ο Mario Theissen μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον οδηγό του και του ευχήθηκε ό,τι καλύτερο για το μέλλον. Ο Theissen αναφέρθηκε στη νίκη του Καναδά και την pole position στο Μπαχρέιν το 2008, ενώ αναγνώρισε τη συμβολή του Πολωνού στο κύρος της ομάδας.
«Ο Robert έπαιξε σημαντικό ρόλο - και οπωσδήποτε κάναμε το ίδιο για εκείνον», δήλωσε ο Mario Theissen. «Ήρθε σε εμάς το 2006 ως οδηγός δοκιμών χωρίς εμπειρία στη Formula 1 και μετά προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα την ίδια περίοδο. Ποτέ δεν μας απογοήτευσε και με την πρώτη του pole position το 2008 στο Μπαχρέιν και την πρώτη του νίκη στον Καναδά εκείνη τη σεζόν πέρασε στην ιστορία με την ομάδα μας. Του είμαστε ευγνώμονες για τις δυνατές και σταθερές του επιδόσεις και του ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον».
Από τη μεριά του ο Kubica τόνισε ότι στο μέλλον ίσως διασταυρωθούν πάλι οι δρόμοι του ίδιου με την BMW. «Ευχαριστώ τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι στην BMW Sauber F1 Team, οι οποίοι μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ στο τιμόνι ενός μονοθεσίου F1. Νομίζω ότι τους έβγαλα ασπροπρόσωπους με τα αποτελέσματά μου. Το 2008 κατάφερα να πάρω την πρώτη pole position στο Μπαχρέιν και την πρώτη νίκη στον Καναδά. Και οι δύο θα είναι αξέχαστες στιγμές για μένα. Για το 2010 θα έχω μια νέα πρόκληση. Εύχομαι σε όλους όσους συνεργάστηκα στην BMW Sauber F1 Team τα καλύτερα στο μέλλον. Είμαι σίγουρος ότι το μέλλον θα μας φέρει ξανά μαζί στην F1».
Το μέλλον της BMW Sauber F1 Team είναι ακόμα αβέβαιο, αλλά δεν αποκλείεται να τη δούμε στο grid του 2010, φυσικά υπό άλλο καθεστώς ιδιοκτησίας.
http://new.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15670&subid=2&pubid=1293002
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Αυτο το Σαββατοκυριακο εχει grand prix βραζιλιας!! 1 βαθμο θελει h brawn και το πηρε στους κατασκευαστες? Στους οδηγους πάει για να καθαρισει το πρωταθλημα ο μπατον!!!
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Λετε να εχουμε πρωταθλητη την κυριακη? Η θα πάει στο τελος η μαχη?
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Tη λήξη της συνεργασίας της με την Toyota μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν, ανακοίνωσε η Williams την Τετάρτη (14/10).
Δεν πρόκειται για είδηση-έκπληξη καθώς το τελευταίο διάστημα τα υψηλόβαθμα στελέχη της ομάδας είχαν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αλλάξουν προμηθευτή κινητήρων από το 2010.
H συνεργασία τους ξεκίνησε στις αρχές του 2007 και καλύτερες στιγμές ήταν οι τρεις παρουσίες στο βάθρο που σημείωσαν οι Nico Rosberg (2ος στη Σιγκαπούρη και 3ος στη Μελβούρνη το 2008) και ο Alexander Wurz (3ος στον Καναδά το 2007).
Η Williams αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι ο νέος προμηθευτής θα ανακοινωθεί «εν ευθέτω χρόνω». θα πρέπει να σημειωθεί πάντως πως η ιστορική ομάδα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις τόσο με τη Renault όσο και με την Cosworth.
Δεν πρόκειται για είδηση-έκπληξη καθώς το τελευταίο διάστημα τα υψηλόβαθμα στελέχη της ομάδας είχαν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αλλάξουν προμηθευτή κινητήρων από το 2010.
H συνεργασία τους ξεκίνησε στις αρχές του 2007 και καλύτερες στιγμές ήταν οι τρεις παρουσίες στο βάθρο που σημείωσαν οι Nico Rosberg (2ος στη Σιγκαπούρη και 3ος στη Μελβούρνη το 2008) και ο Alexander Wurz (3ος στον Καναδά το 2007).
Η Williams αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι ο νέος προμηθευτής θα ανακοινωθεί «εν ευθέτω χρόνω». θα πρέπει να σημειωθεί πάντως πως η ιστορική ομάδα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις τόσο με τη Renault όσο και με την Cosworth.
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Μόνο η επίσημη ανακοίνωση απομένει για να κλείσει και τυπικά το θέμα της μετακίνησης του Rubens Barrichello στην oμάδα της Williams.
Οι εφημερίδες της Βραζιλίας στα σημερινά τους δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο 37χρονος πιλότος υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα του Sir Frank με την προοπτική επέκτασής του για ακόμα ένα χρόνο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι αποδοχές του «Rubinho» που φέτος κερδίζει από τη Brawn GP περίπου 1,35 εκατομμύρια ευρώ, θα είναι αρκετά υψηλές καθώς όπως γράφουν οι βραζιλιάνικες εφημερίδες θα τετραπλασιαστούν! Μάλιστα λέγεται πως στο συμβόλαιο υπάρχει ειδικός όρος που προβλέπει μπόνους σε περίπτωση νίκης.
Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται να γίνει είτε στον αγώνα της Βραζιλίας, είτε στο τελευταίο GP της χρονιάς, στο Abu Dhabi.
Παρτενέρ του Barrichello θα είναι ο 22χρονος Γερμανός, Nico Hulkenberg.
Να σημειωθεί τέλος πως ο «Rubinho» θα είναι ο πέμπτος Βραζιλιάνος πιλότος που θα οδηγήσει για την Williams μετά τους José Carlos Pace, Nelson Piquet, Ayrton Senna και Antonio Pizzonia.
Οι εφημερίδες της Βραζιλίας στα σημερινά τους δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο 37χρονος πιλότος υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα του Sir Frank με την προοπτική επέκτασής του για ακόμα ένα χρόνο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι αποδοχές του «Rubinho» που φέτος κερδίζει από τη Brawn GP περίπου 1,35 εκατομμύρια ευρώ, θα είναι αρκετά υψηλές καθώς όπως γράφουν οι βραζιλιάνικες εφημερίδες θα τετραπλασιαστούν! Μάλιστα λέγεται πως στο συμβόλαιο υπάρχει ειδικός όρος που προβλέπει μπόνους σε περίπτωση νίκης.
Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται να γίνει είτε στον αγώνα της Βραζιλίας, είτε στο τελευταίο GP της χρονιάς, στο Abu Dhabi.
Παρτενέρ του Barrichello θα είναι ο 22χρονος Γερμανός, Nico Hulkenberg.
Να σημειωθεί τέλος πως ο «Rubinho» θα είναι ο πέμπτος Βραζιλιάνος πιλότος που θα οδηγήσει για την Williams μετά τους José Carlos Pace, Nelson Piquet, Ayrton Senna και Antonio Pizzonia.
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Εκτός του Grand Prix της Βραζιλίας θα μείνει ο Timo Glock. Ο οδηγός της Toyota, που τραυματίστηκε ύστερα από έξοδο στις κατατακτήριες δοκιμές της Suzuka, υποφέρει από ραγισμένο σπόνδυλο αφού όπως αποδείχθηκε, ο τραυματισμός του δεν είχε περιοριστεί στο κόψιμο στο αριστερό πόδι. Ως αποτέλεσμα, ο Γερμανός θα παρακολουθήσει άλλο έναν αγώνα από την τηλεόραση, με τον τρίτο οδηγό της ιαπωνικής ομάδας, τον Kamui Kobayashi, να παίρνει τη θέση του.
Η έκταση των τραυμάτων του Glock ανακοινώθηκε μόλις σήμερα, ύστερα από επιπλέον εξετάσεις που έκανε στην πατρίδα του. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της Toyota F1, John Howett, ίσως να χάσει και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, που θα διεξαχθεί την 1η Νοεμβρίου στο Abu Dhabi των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
«Προφανώς όλοι στην ομάδα είμαστε απογοητευμένοι και συμπάσχουμε με τον Timo. Του ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση. Βάση της αρχικής διάγνωσης, περιμέναμε να επιστρέψει στη Βραζιλία αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Θα παραμείνει στη Γερμανία για να αναρρώσει και ελπίζουμε να είναι έτοιμος έγκαιρα για το Abu Dhabi, αν και ακόμα η περίοδος αποθεραπείας του είναι ασαφής», είπε ο Howett.
Τη θέση του Glock θα πάρει ο δοκιμαστής και εφεδρικός οδηγός της Toyota, Kamui Kobayashi, που έστω και με δύο εβδομάδες καθυστέρηση, θα έχει την ευκαιρία να κάνει το ντεμπούτο του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Ο Kamui αποτελεί τη φυσιολογική επιλογή για αντικαταστάτη του Timo. Έδειξε στη Suzuka ότι μπορεί να τα καταφέρει. Θα είναι δύσκολο το έργο του αλλά γνωρίζει την ομάδα και θα του παρέχουμε κάθε δυνατή βοήθεια. Ξέρουμε ότι έχει τα κίνητρα να εκμεταλλευτεί αυτή την απρόσμενη ευκαιρία», είπε ο Howett.
Ο Kobayashi αντικατέστησε τον Glock στις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου στο Grand Prix της Ιαπωνίας, όταν ο Γερμανός απουσίαζε λόγω αδιαθεσίας. Δεν του επετράπη όμως να τον αντικαταστήσει και στον αγώνα.
Η έκταση των τραυμάτων του Glock ανακοινώθηκε μόλις σήμερα, ύστερα από επιπλέον εξετάσεις που έκανε στην πατρίδα του. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της Toyota F1, John Howett, ίσως να χάσει και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, που θα διεξαχθεί την 1η Νοεμβρίου στο Abu Dhabi των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
«Προφανώς όλοι στην ομάδα είμαστε απογοητευμένοι και συμπάσχουμε με τον Timo. Του ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση. Βάση της αρχικής διάγνωσης, περιμέναμε να επιστρέψει στη Βραζιλία αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Θα παραμείνει στη Γερμανία για να αναρρώσει και ελπίζουμε να είναι έτοιμος έγκαιρα για το Abu Dhabi, αν και ακόμα η περίοδος αποθεραπείας του είναι ασαφής», είπε ο Howett.
Τη θέση του Glock θα πάρει ο δοκιμαστής και εφεδρικός οδηγός της Toyota, Kamui Kobayashi, που έστω και με δύο εβδομάδες καθυστέρηση, θα έχει την ευκαιρία να κάνει το ντεμπούτο του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Ο Kamui αποτελεί τη φυσιολογική επιλογή για αντικαταστάτη του Timo. Έδειξε στη Suzuka ότι μπορεί να τα καταφέρει. Θα είναι δύσκολο το έργο του αλλά γνωρίζει την ομάδα και θα του παρέχουμε κάθε δυνατή βοήθεια. Ξέρουμε ότι έχει τα κίνητρα να εκμεταλλευτεί αυτή την απρόσμενη ευκαιρία», είπε ο Howett.
Ο Kobayashi αντικατέστησε τον Glock στις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου στο Grand Prix της Ιαπωνίας, όταν ο Γερμανός απουσίαζε λόγω αδιαθεσίας. Δεν του επετράπη όμως να τον αντικαταστήσει και στον αγώνα.
Kimi vs Alonco
Η έξοδος του Kimi Raikonen από το Maranello στο τέλος της σεζόν είναι φυσιολογικό να τον έχει πικράνει. Σε τέτοιο βαθμό που -αν πιστέψουμε τα όσα αναφέρουν βελγικά μέσα ενημέρωσης- κατηγορεί τον Fernando Alonso ότι «πλήρωσε» για να οδηγήσει με τα χρώματα της Ferrari. Στην πραγματικότητα, βέβαια, όχι ο ίδιος ο Ισπανός αλλά η τράπεζα Santander, προσωπικός χορηγός του πιλότου της Renault, θα είναι χρηματοδότης από το επόμενο έτος της Scuderia.
«Συνήθως οι πρωτάρηδες οδηγοί είναι αυτοί που πληρώνουν προκειμένου να αγωνιστούν. Για πρώτη φορά όμως βλέπουμε έναν δις παγκόσμιο πρωταθλητή να πληρώνει», φέρεται να δήλωσε ο 30χρονος Φινλανδός.
Το συμβόλαιο του Raikkonen με τη Ferrari έληγε στα τέλη του 2010, χρονική στιγμή κατά την οποία όταν και θα θέτονταν σε ισχύ η συνεργασία της ιταλικής ομάδας με τον Alonso. Πληροφορίες θέλουν όμως την τράπεζα Santander να ανέλαβε το κόστος αποδέσμευσης του Φινλανδού, προκειμένου να επισπευστεί κατά ένα έτος η άφιξη του Ισπανού στο Maranello.
«Συνήθως οι πρωτάρηδες οδηγοί είναι αυτοί που πληρώνουν προκειμένου να αγωνιστούν. Για πρώτη φορά όμως βλέπουμε έναν δις παγκόσμιο πρωταθλητή να πληρώνει», φέρεται να δήλωσε ο 30χρονος Φινλανδός.
Το συμβόλαιο του Raikkonen με τη Ferrari έληγε στα τέλη του 2010, χρονική στιγμή κατά την οποία όταν και θα θέτονταν σε ισχύ η συνεργασία της ιταλικής ομάδας με τον Alonso. Πληροφορίες θέλουν όμως την τράπεζα Santander να ανέλαβε το κόστος αποδέσμευσης του Φινλανδού, προκειμένου να επισπευστεί κατά ένα έτος η άφιξη του Ισπανού στο Maranello.
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
billysmassa έγραψε:Η έξοδος του Kimi Raikonen από το Maranello στο τέλος της σεζόν είναι φυσιολογικό να τον έχει πικράνει. Σε τέτοιο βαθμό που -αν πιστέψουμε τα όσα αναφέρουν βελγικά μέσα ενημέρωσης- κατηγορεί τον Fernando Alonso ότι «πλήρωσε» για να οδηγήσει με τα χρώματα της Ferrari. Στην πραγματικότητα, βέβαια, όχι ο ίδιος ο Ισπανός αλλά η τράπεζα Santander, προσωπικός χορηγός του πιλότου της Renault, θα είναι χρηματοδότης από το επόμενο έτος της Scuderia.
«Συνήθως οι πρωτάρηδες οδηγοί είναι αυτοί που πληρώνουν προκειμένου να αγωνιστούν. Για πρώτη φορά όμως βλέπουμε έναν δις παγκόσμιο πρωταθλητή να πληρώνει», φέρεται να δήλωσε ο 30χρονος Φινλανδός.
Το συμβόλαιο του Raikkonen με τη Ferrari έληγε στα τέλη του 2010, χρονική στιγμή κατά την οποία όταν και θα θέτονταν σε ισχύ η συνεργασία της ιταλικής ομάδας με τον Alonso. Πληροφορίες θέλουν όμως την τράπεζα Santander να ανέλαβε το κόστος αποδέσμευσης του Φινλανδού, προκειμένου να επισπευστεί κατά ένα έτος η άφιξη του Ισπανού στο Maranello.
Μπαρουφες ειναι αυτα . :aedrj:
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Βαθμολογία Οδηγών
Οδηγός
Βαθ.
1
Τζένσον Μπάτον (Brawn GP)
85
2
Ρούμπενς Μπαρικέλο (Brawn GP)
71
3
Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
69
4
Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull)
51,5
5
Κίμι Ράικονεν (Ferrari)
45
6
Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
43
7
Νίκο Ρόσμπεργκ (Williams)
34,5
8
Γιάρνο Τρούλι (Toyota)
30,5
9
Φερνάντο Αλόνσο (Renault)
26
10
Τίμο Γκλοκ (Toyota)
24
11
Φελίπε Μάσα (Ferrari)
22
12
Χάικι Κοβαλάινεν (McLaren)
22
13
Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber)
15
14
Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber)
9
15
Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ferrari)
8
16
Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Force India)
8
17
Αντριαν Σούτιλ (Force India)
5
18
Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso)
3
19
Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso)
2
20
Καζούκι Νακατζίμα (Williams)
0
21
Νελσίνιο Πικέ (Renault)
0
22
Χάιμε Αλγκουερσουάρι (Toro Rosso)
0
23
Ρομέν Γκροζάν (Renault)
0
24
Βιταντόνιο Λιούτσι (Force India)
0
25
Λούκα Μπαντοέρ (Ferrari)
0
Οδηγός
Βαθ.
1
Τζένσον Μπάτον (Brawn GP)
85
2
Ρούμπενς Μπαρικέλο (Brawn GP)
71
3
Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
69
4
Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull)
51,5
5
Κίμι Ράικονεν (Ferrari)
45
6
Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
43
7
Νίκο Ρόσμπεργκ (Williams)
34,5
8
Γιάρνο Τρούλι (Toyota)
30,5
9
Φερνάντο Αλόνσο (Renault)
26
10
Τίμο Γκλοκ (Toyota)
24
11
Φελίπε Μάσα (Ferrari)
22
12
Χάικι Κοβαλάινεν (McLaren)
22
13
Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber)
15
14
Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber)
9
15
Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ferrari)
8
16
Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Force India)
8
17
Αντριαν Σούτιλ (Force India)
5
18
Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso)
3
19
Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso)
2
20
Καζούκι Νακατζίμα (Williams)
0
21
Νελσίνιο Πικέ (Renault)
0
22
Χάιμε Αλγκουερσουάρι (Toro Rosso)
0
23
Ρομέν Γκροζάν (Renault)
0
24
Βιταντόνιο Λιούτσι (Force India)
0
25
Λούκα Μπαντοέρ (Ferrari)
0
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
1
Brawn GP Formula One Team
156
2
Red Bull Racing
120,5
3
Scuderia Ferrari Marlboro
67
4
Vodafone McLaren Mercedes
65
5
Panasonic Toyota Racing
54,5
6
AT&T Williams
34,5
7
ING Renault F1 Team
26
8
BMW Sauber F1 Team
24
9
Force India Formula One
13
10
Scuderia Toro Rosso
5
Brawn GP Formula One Team
156
2
Red Bull Racing
120,5
3
Scuderia Ferrari Marlboro
67
4
Vodafone McLaren Mercedes
65
5
Panasonic Toyota Racing
54,5
6
AT&T Williams
34,5
7
ING Renault F1 Team
26
8
BMW Sauber F1 Team
24
9
Force India Formula One
13
10
Scuderia Toro Rosso
5
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Πρωτος ο Γουεμπερ
δευτερος ο μπαρικελο
τριτοσ ο φεττελ!!
εβδομος ο μπατον!
στην πρωτη περιοδο δοκιμων!!
δευτερος ο μπαρικελο
τριτοσ ο φεττελ!!
εβδομος ο μπατον!
στην πρωτη περιοδο δοκιμων!!
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Χρονια Πολλα Κιμι !!! Να τα 100στησεις .
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Kimi Raikkonen 2007 στις Σαβ Οκτ 17, 2009 1:28 pm, 1 φορά
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Αύριο τί ώρα είναι ο αγώνας?
Γιατί δεν ξέρω σε ποιά χώρα γίνεται..
Γιατί δεν ξέρω σε ποιά χώρα γίνεται..
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
paokfanatic έγραψε:Αύριο τί ώρα είναι ο αγώνας?
Γιατί δεν ξέρω σε ποιά χώρα γίνεται..
20.00 . Στο Ιντερλαγκος της Βραζιλιας .
Kimi Raikkonen 2007- Αριθμός μηνυμάτων : 2358
Reputation : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2009
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ( FORMULA 1,MOTO GP,WRC )
Στα δευτερα δοκιμαστικα χτες!!
Πρωτος ο Αλονσο!!
Δευτερος ο Μποεμι
Τριτος ο Μπαρικελο!
πεμπτος ο μπατον!
Εβδομος ο Φεττελ!
Πρωτος ο Αλονσο!!
Δευτερος ο Μποεμι
Τριτος ο Μπαρικελο!
πεμπτος ο μπατον!
Εβδομος ο Φεττελ!
Σελίδα 1 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
:: Διαφορα :: Άλλες διοργανώσεις
Σελίδα 1 από 8
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης